Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://meadm.cg.gov.ua/old

Декларації про вибір лікаря з надання первинної медичної допомоги підписуємо електронно

12 квітня 2018

Уже 2 квітня розпочався перший етап реформи фінансування охорони здоров’я — кампанія з вибору лікаря. Пацієнти можуть обирати свого лікаря первинної медичної допомоги (сімейного лікаря, терапевта або педіатра), підписуючи з ним декларації. Всі декларації заповнюються в системі «Електронне здоров’я». Національна служба здоров’я України оплачуватиме закладу ведення лікарем кожного пацієнта. Пацієнт отримає гарантовані державою безоплатні медичні послуги. Так система «Електронне здоров’я» допомагає реалізувати закладений у реформу принцип «гроші ходять за пацієнтом».

Декларація — це форма заяви, якою пацієнт повідомляє, що обрав саме цього лікаря і цей заклад.

Важливо, що пацієнти можуть вибирати лікаря в будь-якому медичному закладі незалежно від місця своєї реєстрації. Місцева влада відповідальна за те, щоб створити у закладах умови для підключення до електронної системи охорони здоров’я. Кінцевого терміну підписання декларацій немає. Один працівник на одному комп’ютері фізично не зможе оформити дві тисячі декларацій пацієнтів за один тиждень. Тож не поспішайте. Встигнуть усі.

ЧИ ГАРАНТОВАНО ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ?

Персональні дані пацієнтів збираються з їх письмової згоди, така згода включена у форму декларації, і вони захищені належним чином. Фізично база даних електронної системи охорони здоров'я знаходиться на території України, у захищеному датацентрі, який має комплексну систему захисту інформації (КСЗІ). Датацентр відповідає міжнародним та українським стандартам. У процесі розробки компонентів електронної системи охорони здоров'я були залучені фахівці з кібербезпеки кількох незалежних компаній, хбуло проведено ряд аудитів кібербезпеки.

ЩОБ ПІДПИСАТИ ЕЛЕКТРОННУ ДЕКЛАРАЦІЮ ПРО ВИБІР ЛІКАРЯ, ЯКИЙ НАДАЄ ПЕРВИННУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ

1. Оберіть заклад охорони здоров’я та лікаря, якому Ви довіряєте.

2. Візьміть із собою паспорт, ідентифікаційний код та мобільний телефон; для реєстрації дітей віком до 14 років – свідоцтво про народження дитини, з 14 років – паспорт дитини.

3. Зверніться до реєстратури амбулаторії. Там Вам нададуть інформацію про номер кабінету, де можна укласти декларацію, та його місцезнаходження.

4. Уповноважений працівник закладу у Вашій присутності введе Ваші персональні дані в електронну систему.

5. На номер Вашого мобільного телефону надійде SMS-повідомлення з персональним кодом, який Ви повідомите уповноваженому працівникові.

6. Уповноважений працівник роздрукує один примірник заповненої декларації, який Ви повинні перевірити.

7. У разі правильного заповнення наданих Вами даних, роздруковується другий примірник декларації. У разі виявлення помилок у першому примірнику вносяться відповідні виправлення у електронному форматі, роздруковуються два примірники декларації.

8. Підпишіть два екземпляри заповненої декларації. Один примірник Ви залишаєте собі, інший примірник залишається у закладі.

9. Уповноважений працівник накладає електронний цифровий підпис на електронну декларацію та відправляє її до електронної системи.

Тепер Ви зареєстровані в електронній системі охорони здоров’я, а отже Національна служба здоров’я України направить кошти в наш заклад.

Дякуємо за Ваш вибір!



За інформацією
КЗОЗ "Менський центр ПМСД"