Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://meadm.cg.gov.ua/old

 

Менський РС УДМС України в Чернігівській області

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

Найменування органу, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення: територіального підрозділу ДМС;

центру надання адміністративних послуг

Менський РС УДМС України в Чернігівській області

 

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

15600, м. Мена, вул. Героїв АТО, 8

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Вівторок  8.00 – 16.00

Середа      8.00 – 16.00

Четвер      8.00 – 16.00

П’ятниця  8.00 – 16.00

Субота      8.00 – 16.00

неділя, понеділок   -  вихідний

 

Е-mail: 7422@dmsu.gov.ua

тел. (04644) 2-15-87

 

Корисна інформація для жителів району

 

Готуємося до ЗНО

 

Управління Державної міграційної служби України в Чернігівській області нагадує, що у відповідності до інформації Українського центру оцінювання  якості освіти встановлені наступні терміни реєстрації для участі в ЗНО, а саме:

з 03 по 24 січня 2020 року – реєстрація на пробне ЗНО;

з 03 лютого по 24 березня 2020 року - реєстрація на ЗНО.

Для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні  потрібно виконати низку послідовних дій, зокрема підготувати необхідні документи, одним із яких є паспорт громадянина України.

Отже, як отримати паспорт громадянина України вперше в 14 років?

  • зареєструватися в електронній черзі на офіційному сайті Державної міграційної служби України за посиланням: https://dmsu.gov.ua/services/online.html . Обираючи підрозділ, звертаємо Вашу увагу на те, що вперше (ID-картка)  оформлюється за місцем Вашої реєстрації.
  • з’явитися у вказаний час до обраного підрозділу з пакетом документів, а саме: паспорти громадян України обох батьків, свідоцтво про народження та ідентифікаційний код.

Звертаємо увагу, що надання послуги з оформлення паспорта громадянина України вперше при досягненні 14-річного віку здійснюється БЕЗКОШТОВНО.

Більш детальну інформацію можна отримати на офіційному сайті Державної міграційної служби України за посиланням: https://bit.ly/2LhSGhO

 

 

 

 

 

Паспорт громадянина України

 

Підстави для отримання послуги

І. Обмін паспорта здійснюється у разі:

  1. зміни інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації);
  2. отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням);
  3. виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;
  4. закінчення строку дії паспорта;
  5. непридатності паспорта для подальшого використання;
  6. якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленному законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта зразка 1994 року нових фотокарток;
  7. наявності в особи паспорта зразка 1994 року (за бажанням).

ІІ. Оформлення паспорта замість втраченого або викраденого.

Як отримати послугу

  • зібрати необхідні документи;
  • звернутися до територіального підрозділу ДМС України за зареєстрованим місцем проживання, або до відповідного центру надання адміністративних послуг (ЦНАП), центру обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ».

У разі, коли особа не має місця проживання, за адресою якої вона може бути зареєстрована, та з певних причин не може або не бажає отримувати статус бездомної особи, або знята з реєстрації місця проживання, слід звернутися до територіального підрозділу ДМС України, центру надання адміністративних послуг, центру обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ» за останнім зареєстрованим місцем проживання або за фактичним місцем проживання.

Особа, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу, подає документи через уповноважену особу до територіального підрозділу ДМС за місцем розташування адміністрації відповідної установи або закладу.

Бездомна особа подає документи до територіального органу/територіального підрозділу ДМС, уповноваженого суб’єкта за місцем майбутньої реєстрації її місця проживання.

Якщо втрачено/викрадено паспорт у формі картки або він підлягає обміну звернутися можливо до будь-якого територіального органу/підрозділу ДМС України, або до відповідного центру надання адміністративних послуг (ЦНАП), центру обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ».

Увага !

Тільки до територіального підрозділу ДМС:

  • повернення на проживання в Україну особи, яка постійно проживала за кордоном;
  • оформлення паспорта особі, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, що підтверджується медичним висновком відповідного закладу охорони здоров’я, оформленим в установленому порядку, якщо така особа не отримувала паспорта, оформленого із застосуванням засобів Реєстру;
  • відбування особою покарання в установах виконання покарань або перебування на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу.

Якщо Ви маєте довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (ВПО) - до територіального підрозділу ДМС, а також центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), центрів обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ» за місцем фактичного проживання, яке зазначене у довідці;

Якщо на момент подання документів Ви втратили довідку ВПО, у заяві про втрату паспорта обов’язково зазначаєте обставини втрати документа та структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районний, районний у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад, яким видано згадану довідку, з метою подальшої перевірки цієї інформації працівником територіального підрозділу ДМС.

Якщо Ви не отримували довідку ВПО та маєте зареєстроване місце проживання на території Донецької або Луганської області де органи державної влади не здійснюють свої повноваження, документи, необхідні для оформлення паспорта замість втраченого або викраденого, обміну паспорта зразка 1994 року, необхідно подавати до будь-якого територіального підрозділу ГУДМС України в Донецькій області та відповідно УДМС України в Луганській області, який здійснює свої повноваження.

Якщо Ви проживаєте на тимчасово окупованій території України АР Крим або м. Севастополь документи, необхідні для оформлення паспорта замість втраченого або викраденого, обміну паспорта зразка 1994 року Ви можете подавати до будь-якого територіального підрозділу ДМС, а також центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), центрів обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ» за місцем звернення.

  • отримати паспорт у місці, де подавалася заява.

Вартість послуги

Загальна вартість адміністративного збору у разі оформлення протягом 20 робочих днів становить 345 грн., у тому числі:

  • вартість адміністративної послуги за оформлення та видачу паспорта громадянина України у формі картки: 126 грн.
  • вартість бланка: 219 грн.

Загальна вартість адміністративного збору у разі термінового (протягом 10 робочих днів) оформлення становить 471 грн., у тому числі:

  • вартість адміністративних послуг за оформлення та видачу паспорта громадянина України у формі картки: 252 грн.
  • вартість бланка: 219 грн.

* у разі обміну замість втраченого чи пошкодженого паспорта сплачується держмито у розмірі 34 грн. (два неоподаткованих мінімуми доходів громадян).

Подача заяви

Документи для оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого), обміну паспорта подаються особою або її законним представником/уповноваженою особою до територіального органу/територіального підрозділу ДМС, уповноваженого суб’єкта за зареєстрованим місцем проживання особи.

Заява-анкета заповнюється працівником ДМС або адміністратором ЦНАП.

Записатися до електронної черги

Необхідні документи

Для обміну паспорта заявник подає такі документи:

  1. паспорт, що підлягає обміну;
  2. документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну (крім випадків, передбачених підпунктами 4 і 6 пункту 6 Порядку);
  3. посвідчення про взяття на облік бездомних осіб (для бездомних осіб);
  4. довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);
  5. документ, що посвідчує особу законного представника/уповноваженої особи, та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника/уповноваженої особи;
  6. документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати. Оригінал документа про звільнення від сплати адміністративного збору повертається заявнику, а до заяви-анкети додається його копія, засвідчена працівником територіального органу/територіального підрозділу ДМС, уповноваженого суб’єкта шляхом проставлення відмітки “Згідно з оригіналом” та підпису із зазначенням його посади, прізвища, ініціалів та дати;
  7. документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів):

     

про місце проживання - довідку органу реєстрації встановленого зразка (крім випадків, коли здійснюється обмін паспорта зразка 1994 року);

про народження дітей - свідоцтва про народження дітей;

про шлюб і розірвання шлюбу - свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;

про зміну імені - свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;

довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків  або повідомлення про відмову від його прийняття.

  1. одну фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру - для оформлення паспорта особі, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, що підтверджується медичним висновком відповідного закладу охорони здоров’я, оформленим в установленому порядку, або особі, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу (в разі потреби). Фотокартка повинна відповідати вимогам рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (IКAO) Doc 9303.

Для оформлення паспорта замість втраченого або викраденого заявник подає такі документи:

  1. заяву встановленого МВС зразка про втрату або викрадення паспорта зразка 1994 року (далі - заява про втрату паспорта);
  2. витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта на території України);
  3. посвідчення про взяття на облік бездомних осіб (для бездомних осіб);
  4. довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);
  5. рішення суду про встановлення особи (для осіб, яких не було встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи);
  6. документ, що посвідчує особу законного представника/ уповноваженої особи, та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника/уповноваженої особи;
  7. документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати. Оригінал документа про звільнення від сплати адміністративного збору повертається заявнику, а до заяви-анкети додається його копія, засвідчена працівником територіального органу/територіального підрозділу ДМС, уповноваженого суб’єкта шляхом проставлення відмітки “Згідно з оригіналом” та підпису із зазначенням його посади, прізвища, ініціалів та дати;
  8. документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів):
     

про місце проживання - довідку органу реєстрації встановленого зразка;

про народження дітей - свідоцтва про народження дітей;

про шлюб і розірвання шлюбу - свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;

про зміну імені - свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;

довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків  або повідомлення про відмову від його прийняття;

  1. одну фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру - для оформлення паспорта особі, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, що підтверджується медичним висновком відповідного закладу охорони здоров’я, оформленим в установленому порядку, або особі, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу (в разі потреби). Фотокартка повинна відповідати вимогам рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (IКAO) Doc 9303.

Видані компетентними органами іноземної держави документи засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.

Оригінали документів (крім довідки про реєстрацію особи громадянином України, паспорта, що підлягає обміну та квитанції про сплату обов’язкових платежів) повертаються особі або її законному представнику/уповноваженій особі після оформлення заяви-анкети.

Транслітерація

Внесення до заяви-анкети та у подальшому у паспорт написання складових імені «прізвища» та «імені» здійснюється українською мовою та латинськими літерами відповідно до Таблиці транслітерації українського алфавіту латиницею, затвердженою постановою КМУ від 27.01.2010 №55.

За необхідності написання прізвища або/та ім’я латинськими літерами відповідно до написання у раніше виданих на ім’я особи документах, під час оформлення заяви-анкети подається письмова заява та документ, що підтверджує зазначений факт, а саме:

  • паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, службовий, дипломатичний паспорт, проїзний документ дитини (діючі або строк дії яких закінчився);
  • документ, що підтверджує факт народження, зміни імені (у тому числі у разі укладення або розірвання шлюбу), виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку;
  • раніше видані паспорта на ім’я дитини/батьків (або одного з них)/одного з подружжя, у тому числі в паспортах для виїзду за кордон, виданих іноземними державами, якщо дитина/батьки/один з подружжя є іноземцями.

Термін розгляду заяви

Не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його отримання

Не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його термінового отримання.

У випадках проведення під час оформлення процедури встановлення особи строк оформлення паспорта продовжується до двох місяців (пункт 43, 62, 81 Порядку).

Результат отримання послуги

Видача паспорта громадянина України у формі картки

Строк дії документа, що є результатом отримання послуги

  • особам віком від 14 до 18 років паспорт громадянина України у формі картки видається зі строком дії 4 роки;
  • особам, яким виповнилося 18 років, паспорт громадянина України у формі картки видається зі строком дії 10 років

Підстави для відмови у наданні послуги

  1. особа не є громадянином України;
  2. особа вже отримала паспорт (у тому числі паспорт зразка 1994 року), який є дійсним на день звернення (крім випадків обміну паспорта у зв’язку з виявленням помилки в інформації, внесеній до нього; звернення для обміну протягом одного місяця до дати закінчення строку дії паспорта; непридатності для подальшого використання);
  3. дані, отримані з баз даних Реєстру, картотек, не підтверджують надану заявником інформацію;
  4. за видачею паспорта звернувся законний представник, який не має документально підтверджених повноважень на отримання паспорта;
  5. особа подала не в повному обсязі документи та інформацію, необхідні для оформлення і видачі паспорта;
  6. особу не встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи.

Строк звернення до територіального підрозділу ДМС України

У разі виникнення обставин (подій), у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну (крім закінчення строку дії паспорта), документи для його обміну подаються протягом одного місяця з дати настання таких обставин (подій).

У разі закінчення строку дії паспорта документи для його обміну можуть бути подані протягом одного місяця до дати закінчення строку його дії. У такому випадку паспорт, що підлягає обміну, після прийому документів повертається особі та здається нею під час отримання нового паспорта.

Відповідальність за порушення міграційного законодавства України

Стаття 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення

Проживання громадян, зобов’язаних мати паспорт громадянина України, без паспорта громадянина України або за недійсним паспортом громадянина України, а також проживання громадян без реєстрації місця проживання -
тягнуть за собою попередження.
Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за порушення, передбачені частиною першою цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 198 Кодексу України про адміністративні правопорушення

Умисне зіпсуття паспорта чи недбале зберігання паспорта, що спричинило його втрату - тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Акти законодавства, що регулюють надання послуги:

 

 

2

Підстави для отримання послуги

  • Досягнення 14-річного віку;

Як отримати послугу

  • зібрати необхідні документи;
  • звернутися до територіального підрозділу ДМС України за зареєстрованим місцем проживання, або до відповідного центру надання адміністративних послуг (ЦНАП)), центру обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ»;

У разі, коли особа не має місця проживання, за адресою якої вона може бути зареєстрована, та з певних причин не може або не бажає отримувати статус бездомної особи, або знята з реєстрації місця проживання, слід звернутися до територіального підрозділу ДМС України, центру надання адміністративних послуг, центру обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ» за останнім зареєстрованим місцем проживання або за фактичним місцем проживання.

Особа, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу, подає документи через уповноважену особу до територіального підрозділу ДМС за місцем розташування адміністрації відповідної установи або закладу.

Бездомна особа подає документи до територіального органу/територіального підрозділу ДМС, уповноваженого суб'єкта за місцем майбутньої реєстрації її місця проживання.

Увага!

Тільки до територіального підрозділу ДМС:

  • оформлення особі паспорта вперше після досягнення 18-річного віку (без подання документів з фотозображенням особи, виданих уповноваженими органами, установами, організаціями);
  • оформлення паспорта вперше після досягнення 18-річного віку особі, яка має рішення суду про встановлення особи (для осіб, яких не було встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи);
  • повернення на проживання в Україну особи, яка постійно проживала за кордоном;
  • оформлення паспорта особі, яка не може пересуватися самостійно у зв'язку з тривалим розладом здоров'я, що підтверджується медичним висновком відповідного закладу охорони здоров'я, оформленим в <li
  • установленому порядку, якщо така особа не отримувала паспорта, оформленого із застосуванням засобів Реєстру;</li
  •  
  • відбування особою покарання в установах виконання покарань або перебування на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу.

Якщо Ви маєте довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (ВПО) - до територіального підрозділу ДМС, а також центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), центрів обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ» за місцем фактичного проживання, яке зазначене у довідці;

Якщо на момент подання документів Ви втратили довідку ВПО, у заяві про втрату паспорта обов'язково зазначаєте обставини втрати документа та структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районний, районний у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад, яким видано згадану довідку, з метою подальшої перевірки цієї інформації працівником територіального підрозділу ДМС.

Якщо Ви не отримували довідку ВПО та маєте зареєстроване місце проживання на території Донецької або Луганської області де органи державної влади не здійснюють свої повноваження, документи, необхідні для оформлення паспорта необхідно подавати до будь-якого територіального підрозділу ГУДМС України в Донецькій області та відповідно УДМС України в Луганській області, який здійснює свої повноваження.

Якщо Ви проживає на тимчасово окупованій території України АР Крим або м. Севастополь документи, необхідні для оформлення паспорта Ви можете подавати до будь-якого територіального підрозділу ДМС, а також центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), центрів обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ» за місцем звернення.

  • отримати паспорт у місці, де подавалася заява.

Вартість послуги та пільги

Для громадян, які досягли 14-річного віку, та отримують паспорт громадянина України вперше - адміністративна послуга безоплатна

Подача заяви

Заява-анкета заповнюється працівником ДМС, адміністратором ЦНАП або працівником центру обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ»

Записатися до електронної черги

Необхідні документи

  • свідоцтво про народження;
  • оригінали документів, що підтверджують громадянство та посвідчують особу батьків або одного з них, які на момент народження перебували у громадянстві України (для підтвердження факту належності особи до громадянства України); У разі відсутності таких документів або у разі, коли батьки чи один із батьків такої особи на момент її народження були іноземцями або особами без громадянства, або у разі набуття особою громадянства України на території України подається довідка про реєстрацію особи громадянином України;
  • паспорт громадянина України для виїзду за кордон (для осіб, які постійно проживали за кордоном, після повернення їх в установленому порядку на проживання в Україну та для осіб, які набули громадянство України за кордоном);
  • посвідчення про взяття на облік бездомних осіб (для бездомних осіб);
  • довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);
  • документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів):

про місце проживання — довідку органу реєстрації встановленого зразка;

про народження дітей — свідоцтва про народження дітей;

про шлюб і розірвання шлюбу — свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;

про зміну імені — свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;

  • довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття (за наявності);

Видані компетентними органами іноземної держави документи засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.

Оригінали документів (крім довідки про реєстрацію особи громадянином України та документа, що підтверджує сплату платежу) повертаються особі або її законному представнику/уповноваженій особі після оформлення заяви-анкети.

Транслітерація

Внесення до заяви-анкети та у подальшому у паспорт написання складових імені «прізвища» та «імені» здійснюється українською мовою та латинськими літерами відповідно до Таблиці транслітерації українського алфавіту латиницею, затвердженою постановою КМУ від 27.01.2010 №55.

За необхідності написання прізвища або/та ім'я латинськими літерами відповідно до написання у раніше виданих на ім'я особи документах, під час оформлення заяви-анкети подається письмова заява та документ, що підтверджує зазначений факт, а саме:

  • паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, службовий, дипломатичний паспорт, проїзний документ дитини (діючі або строк дії яких закінчився);
  • документ, що підтверджує факт народження, зміни імені (у тому числі у разі укладення або розірвання шлюбу), виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку;
  • раніше видані паспорта на ім'я дитини/батьків (або одного з них)/одного з подружжя, у тому числі в паспортах для виїзду за кордон, виданих іноземними державами, якщо дитина/батьки/один з подружжя є іноземцями.

Термін розгляду заяви

Паспорт, який оформлюється вперше, видається не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його отримання.

У випадках оформлення паспорта вперше особам, які досягли 18-річного віку, у зв'язку із проведенням процедури встановлення особи строк оформлення паспорта продовжується до двох місяців (пункт 43 Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України).

Результат отримання послуги

Видача паспорта громадянина України у формі картки

Строк дії документа, що є результатом отримання послуги

  • особам віком від 14 до 18 років паспорт громадянина України у формі картки видається зі строком дії 4 роки;
  • особам, яким виповнилося 18 років, паспорт громадянина України у формі картки видається зі строком дії 10 років;

Підстави для відмови у наданні послуги

  • Відсутність громадянства України.
  • Стосовно видачі паспорта звернулася особа, яка не досягла 14-річного віку, або представник особи, який не має документа, що підтверджує його повноваження як законного представника;
  • Особа вже отримала паспорт (для осіб, яким до 16.06.2017 виповнилося 16 років - паспорт зразка 1994 року)
  • Особа подала не в повному обсязі документи та інформацію, необхідні для оформлення та видачі паспорта;
  • Дані, отримані з Реєстру, не підтверджують інформації, наданої особою або її законним представником;
  • Особу не встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи.

Строк звернення до територіального підрозділу ДМС України

Не пізніше ніж через місяць після досягнення 14 років звернутися до територіального підрозділу Державної міграційної служби України за місцем проживання .

Відповідальність за порушення міграційного законодавства України

Стаття 197 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення»

Проживання без паспорта
Проживання громадян, зобов’язаних мати паспорт, без паспорта або за недійсним паспортом, проживання без реєстрації – тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 17 до 51 грн.).

Акти законодавства, що регулюють надання послуги:

 

 

Підстави для отримання послуги

Досягнення 25- або 45-річного віку.

Як отримати послугу

  • Звернутися до територіального підрозділу ДМС України за зареєстрованим місцем проживання, або до відповідного центру надання адміністративних послуг (ЦНАП).

У разі, коли особа не має місця проживання, за адресою якої вона може бути зареєстрована, та з певних причин не може або не бажає отримувати статус бездомної особи, або знята з реєстрації місця проживання для вклеювання фотокартки по досягненню 25 чи 45-річного віку, слід звернутися до територіального підрозділу ДМС України або центру надання адміністративних послуг за останнім зареєстрованим місцем проживання або за фактичним місцем проживання

  • Отримати паспорт із вклеєною фотокарткою у територіальному підрозділі ДМС України за місцем проживання.

УВАГА!

Особа, місце проживання якої зареєстровано на тимчасово окупованій території України у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі, подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем звернення;

Внутрішньо переміщена особа подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем проживання, що підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

Бездомна особа подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем майбутньої реєстрації її місця проживання.

Вартість послуги та пільги

Вклеювання фотокарток до паспорта громадянина України здійснюється безкоштовно

Подача заяви

Подається заявником особисто

Необхідні документи

  • заява про вклеювання фотокартки;
  • паспорт громадянина України зразка 1994 року;
  • дві фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см із зображенням, яке відповідає досягнутому особою віку;
  • у разі подання паспорта зразка 1994 року, оформленого територіальним підрозділом ДМС, який припинив діяльність або тимчасово не здійснює свої повноваження, заявник додатково подає всі наявні документи, у тому числі документи, що містять фотозображення особи;
  • рішення суду (для осіб, які не звернулася в установленому законодавством порядку для вклеювання фотокартки до паспорта зразка 1994 року та не бажають здійснювати обмін паспорта зразка 1994 року на паспорт у формі картки).

Термін розгляду заяви

У п’ятиденний термін із дня звернення (*)

* За потреби проведення додаткової перевірки інформації, поданої заявником, строк вклеювання фотокартки продовжується не більше ніж на 30 календарних днів, про що інформується заявник у письмовій формі.

Результат отримання послуги

Видача паспорта громадянина України із вклеєною фотокарткою

Строк дії документа, що є результатом отримання послуги

Термін дії паспорта не обмежується.

Підстави для відмови у наданні послуги

  • недосягнення особою відповідного віку;
  • особа подала не в повному обсязі документи та інформацію, необхідні для оформлення й видачі паспорта зразка 1994 року;
  • особа звернулася пізніше, ніж через місяць після досягнення 25- або 45-річного віку, та не надала відповідне рішення суду згідно із законодавством (у такому разі паспорт зразка 1994 року підлягає обміну на паспорт у формі ID-картки).

Строк звернення до територіального підрозділу ДМС України

Не пізніше ніж через місяць після досягнення 25- або 45 - річного віку.

Відповідальність за порушення міграційного законодавства України

Стаття 197 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення»

Проживання без паспорта громадянина України або без реєстрації місця проживання
Проживання громадян, зобов’язаних мати паспорт громадянина України, без паспорта громадянина України або за недійсним паспортом громадянина України, а також проживання громадян без реєстрації місця проживання - тягнуть за собою попередження.
Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за порушення, передбачені частиною першою цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Акти законодавства, що регулюють надання послуги:

 

 

Підстави для отримання послуги

Досягнення особою 16-річного віку.

Як отримати послугу

Звернутися до територіального підрозділу ДМС України за зареєстрованим місцем проживання.

У разі, коли особа не має місця проживання, за адресою якої вона може бути зареєстрована, та з певних причин не може або не бажає отримувати статус бездомної особи, або знята з реєстрації місця проживання для оформлення паспорта зразка 1994 року, слід звернутися до територіального підрозділу ДМС України за останнім зареєстрованим місцем проживання або за місцем фактичного проживання.

УВАГА!

Особа, місце проживання якої зареєстровано на тимчасово окупованій території України у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі, подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем звернення;

Внутрішньо переміщена особа подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем проживання, що підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

Бездомна особа подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем майбутньої реєстрації її місця проживання.

Необхідні документи

  • заява про видачу паспорта зразка 1994 року (подається громадянином України, який досяг 16-річного віку, особисто, а у разі подання документів відносно громадянина України, який визнано судом обмежено дієздатним або недієздатним, - на підставі заяви одного з батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників або інших законних представників (далі - законні представники);
  • рішення суду;
  • свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави;
  • оригінали документів, що підтверджують громадянство та посвідчують особу батьків (або одного з них), що на момент народження особи перебували (в) у громадянстві України (для підтвердження факту належності особи до громадянства України). У разі відсутності таких документів або в разі, якщо батьки (чи один із батьків) такої особи на момент її народження були (був) іноземцями (ем) або особами (ою) без громадянства, або в разі набуття особою громадянства України на території України подається довідка про реєстрацію особи громадянином України;
  • дві фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см;
  • довідку про реєстрацію / зняття з реєстрації місця проживання особи;
  • довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);
  • посвідчення про взяття на облік бездомної особи, видане відповідним центром обліку бездомних осіб (для бездомних осіб);
  • заявник, який звертається за оформленням паспорта зразка 1994 року вперше після досягнення 18-річного віку, додатково подає (за наявності) документ, виданий відповідним органом, установою, організацією, який містить фотозображення особи, на ім'я якої оформлюється паспорт зразка 1994 року.

Термін розгляду заяви

Оформлення і видача паспорта зразка 1994 року здійснюються протягом 30 календарних днів з дня подання особою заяви та документів для оформлення і видачі паспорта зразка 1994 року.

Для осіб, які вперше отримують паспорт зразка 1994 року після досягнення 18-річного віку, в обов'язковому порядку проводиться процедура встановлення особи, у зв’язку з чим строк продовжується до 60 календарних днів.

Результат отримання послуги

Видача паспорта громадянина України зразка 1994 року

Вартість послуги та пільги

Видача паспорта зразка 1994 року вперше здійснюється безкоштовно.

Підстави для відмови у наданні послуги

  1. особа не є громадянином України;
  2. за видачею паспорта зразка 1994 року звернувся законний представник, який не має документально підтверджених повноважень;
  3. особа подала не в повному обсязі документи та інформацію, необхідні для оформлення й видачі паспорта зразка 1994 року;
  4. особу не встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи (для осіб, які звертаються за оформленням паспорта зразка 1994 року вперше після досягнення 18-річного віку);
  5. інші підстави, визначені законодавством.

Строк звернення до територіального підрозділу ДМС України

Після досягнення особою 16-річного віку.

Акти законодавства, що регулюють надання послуги:

 

 

Підстави для отримання послуги

  • зміна прізвища, імені, по батькові, дати та/або місця народження;
  • установлення розбіжностей у записах (невідповідність записів, зроблених у паспорті, записам в інших документах);
  • непридатність паспорта зразка 1994 року для користування (паспорт/фотокартка має потертості та/або відсутня її частина), що не дають змогу візуально ідентифікувати особу, прочитати прізвище, ім'я, по батькові, дату та місце народження, ким виданий паспорт, підпис посадової особи та дату видачі, пошкодження перфорованої серії та номера, що не дає змогу встановити реквізити паспорта, виправлення, підчистки окремих літер у персональних даних / найменуванні органу / штампах / печатках або інші чинники, які впливають на цілісність документа.

Як отримати послугу

Звернутися до територіального підрозділу ДМС України за зареєстрованим місцем проживання.

У разі, коли особа не має місця проживання, за адресою якої вона може бути зареєстрована, та з певних причин не може або не бажає отримувати статус бездомної особи, або знята з реєстрації місця проживання для здійснення обміну паспорта зразка 1994 року, слід звернутися до територіального підрозділу ДМС України за останнім зареєстрованим місцем проживання або за місцем фактичного проживання.

УВАГА!

Особа, місце проживання якої зареєстровано на тимчасово окупованій території України у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі, подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем звернення;

Внутрішньо переміщена особа подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем проживання, що підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

Бездомна особа подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем майбутньої реєстрації її місця проживання.

Необхідні документи

Для обміну паспорта зразка 1994 року заявник (законний представник) подає такі документи:

  1. заяву про обмін паспорта зразка 1994 року;
  2. рішення суду;
  3. паспорт зразка 1994 року, що підлягає обміну;
  4. дві (три - у разі одержання паспорта зразка 1994 року, який обмінюється в іншому територіальному підрозділі ДМС) фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см;
  5. платіжний документ з відміткою банку про сплату державного мита (у разі обміну паспорта зразка 1994 року у зв'язку із непридатністю для користування) або оригінал документа про звільнення від його сплати;
  6. документи, що підтверджують обставини (крім обміну паспорта з причин непридатності його використання), на підставі яких паспорт зразка 1994 року підлягає обміну. Видані компетентними органами іноземної держави документи, що подаються для оформлення паспорта, засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, та подаються з перекладом українською мовою, вірність якого засвідчується нотаріально;
  7. довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);
  8. посвідчення про взяття на облік бездомної особи, видане відповідним центром обліку бездомних осіб (для бездомних осіб);

У разі обміну паспорта зразка 1994 року, оформленого територіальним підрозділом ДМС, який припинив діяльність або тимчасово не здійснює свої повноваження, заявник додатково подає всі наявні документи, у тому числі документи, що містять фотозображення особи.

Термін розгляду заяви

Оформлення і видача паспорта зразка 1994 року здійснюються протягом 30 календарних днів з дня подання особою до територіального підрозділу ДМС заяви та документів для оформлення і видачі паспорта.

Якщо в результаті перевірок за заявою про обмін у зв'язку із непридатністю паспорта зразка 1994 року не буде ідентифіковано особу, проводиться процедура встановлення особи. Установлення особи проводиться протягом 30 календарних днів з дня подання заяви, за потреби проведення додаткових перевірок строк продовжується до 60 календарних днів, про що інформується заявник у письмовій формі.

Результат отримання послуги

Видача паспорта громадянина України зразка 1994 року

Вартість послуги та пільги

Державне мито у сумі 34 грн. у разі обміну паспорта зразка 1994 року у зв’язку з непридатністю його для користування (крім осіб, які звільнені від сплати державного мита відповідно до пункту 18 частини першої статті 4 Декрету Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито»).

Підстави для відмови у наданні послуги

  1. особа не є громадянином України;
  2. за видачею паспорта зразка 1994 року звернувся законний представник, який не має документально підтверджених повноважень;
  3. особа подала не в повному обсязі документи та інформацію, необхідні для оформлення й видачі паспорта зразка 1994 року;
  4. особу не встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи;
  5. інші підстави, визначені законодавством.

Строк звернення до територіального підрозділу ДМС України

Для обміну паспорта зразка 1994 року громадянин подає документи не пізніш як через місяць після зміни прізвища, імені або по батькові, встановлення розбіжностей у записах чи непридатності такого паспорта для користування.

Акти законодавства, що регулюють надання послуги:

 

 

 

Підстави для отримання послуги

Втрата або викрадення паспорта зразка 1994 року.

Як отримати послугу

Звернутися до територіального підрозділу ДМС України за зареєстрованим місцем проживання.

У разі, коли особа не має місця проживання, за адресою якої вона може бути зареєстрована, та з певних причин не може або не бажає отримувати статус бездомної особи, або знята з реєстрації місця проживання для здійснення обміну паспорта зразка 1994 року, слід звернутися до територіального підрозділу ДМС України за останнім зареєстрованим місцем проживання або за місцем фактичного проживання.

УВАГА!

Особа, місце проживання якої зареєстровано на тимчасово окупованій території України у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі, подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем звернення;

Внутрішньо переміщена особа подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем проживання, що підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

Бездомна особа подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем майбутньої реєстрації її місця проживання.

Необхідні документи

Для оформлення паспорта зразка 1994 року замість втраченого або викраденого заявник (законний представник) подає:

  1. заяву про втрату/викрадення паспорта зразка 1994 року;
  2. рішення суду;
  3. паспорт зразка 1994 року, що підлягає обміну;
  4. заяву про видачу паспорта зразка 1994 року
  5. дві (три - у разі одержання паспорта зразка 1994 року, який обмінюється в іншому територіальному підрозділі ДМС) фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см;
  6. платіжний документ з відміткою банку про сплату державного мита або оригінал документа про звільнення від його сплати (у разі втрати паспорта зразка 1994 року);
  7. витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта зразка 1994 року на території України);
  8. довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);
  9. посвідчення про взяття на облік бездомної особи, видане відповідним центром обліку бездомних осіб (для бездомних осіб);

У разі оформлення паспорта зразка 1994 року замість втраченого/викраденого, оформленого територіальним підрозділом ДМС, який припинив свою діяльність або тимчасово не здійснює свої повноваження, заявник додатково подає всі наявні документи, у тому числі документи, що містять фотозображення особи.

УВАГА! Для оформлення паспорта зразка 1994 року замість втраченого/викраденого рішення суду не подається, якщо паспорт зразка 1994 року, який було втрачено/викрадено, оформлювався на підставі рішення суду.

Термін розгляду заяви

Строк розгляду заяви про втрату паспорта зразка 1994 року становить 30 календарних днів з дня подання заяви. За потреби проведення додаткової перевірки за матеріалами справи про втрату паспорта зразка 1994 року або у разі несвоєчасного надходження відповіді на направлені запити строк розгляду продовжується не більше ніж на 30 календарних днів.

У разі, якщо картотеки заяв про видачу паспорта зразка 1994 року, який було втрачено/викрадено, територіального підрозділу ДМС не збереглися, відсутня будь-яка інформація у наявних даних обліку територіального органу ДМС, проводиться процедура встановлення особи.

Результат отримання послуги

Видача паспорта громадянина України зразка 1994 року

Вартість послуги та пільги

Державне мито у сумі 34 грн. у разі видачі паспорта зразка 1994 року замість втраченого (крім осіб, які звільнені від сплати державного мита відповідно до пункту 18 частини першої статті 4 Декрету Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито»).

Підстави для відмови у наданні послуги

  1. особа не є громадянином України;
  2. за видачею паспорта зразка 1994 року звернувся законний представник, який не має документально підтверджених повноважень;
  3. особа подала не в повному обсязі документи та інформацію, необхідні для оформлення й видачі паспорта зразка 1994 року;
  4. особу не встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи;
  5. інші підстави, визначені законодавством.

Акти законодавства, що регулюють надання послуги:

 

 

 

 

 

Загран

 

 

 

Підстави для отримання послуги

Послуга надається за бажанням особи. Паспорт громадянина України для виїзду за кордон оформлюється дітям від народження строком на 4 роки, громадянам віком від 16 років - строком на 10 років.

Громадянин України не може мати більше двох діючих паспортів для виїзду за кордон.

Як отримати послугу

  1. Подати до територіального органу/підрозділу ДМС України, або до центру надання адміністративних послуг (ЦНАП), центру обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ» необхідні документи (у разі проживання за кордоном подати документи до відповідної дипломатичної установи);
  2. Під час оформлення заяви у територіальному органі/підрозділі ДМС, або у центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП), центрі обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ» необхідно пройти процедуру сканування відбитків вказівних пальців рук. Сканування відбитків пальців рук дітей здійснюється з 12 років.
  3. Перевірити правильність внесення персональних даних про себе до заяви-анкети, звертаючи при цьому особливу увагу на правильність написання транслітерації свого прізвища та імені (за умови надання підтверджуючих документів), та засвідчити власним підписом у заяві-анкеті правильність таких даних;
  4. Звернутися до органу, де подавалася заява-анкета та отримати паспорт громадянина України для виїзду за кордон, надавши при цьому паспорт громадянина України.

Вартість послуги та пільги

Увага! Інформація про платежі на цій сторінці актуальна лише для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон у підрозділах міграційної служби. При оформленні цього документу у консульських установах України за кордоном сплачується консульський збір.

Оплачується адміністративний збір, який розраховується як сума вартості адміністративної послуги та вартості бланку.

У разі оформлення протягом 20 робочих днів сума адміністративного збору складає 682 грн., у тому числі:

  • Вартість адміністративної послуги – 352 грн. (Постанова КМУ від 2 листопада 2016 р. N 770)
  • Бланки паспорта громадянина України для виїзду за кордон виготовляються на замовлення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері громадянства. ДМС щорічно укладає договори на виготовлення бланків паспорта громадянина України для виїзду за кордон з Державним підприємством «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів, яким встановлюється вартість такого бланка документу.
    З 1 липня 2019 року вартість бланка паспорта громадянина України для виїзду за кордон становить – 330 грн.

У разі термінового (протягом 7 робочих днів) оформлення,сума адміністративного збору складає 1034 грн., у тому числі:

  • Вартість адміністративної послуги - 704 грн. (Постанова КМУ від 2 листопада 2016 р. N 770)
  • Бланки паспорта громадянина України для виїзду за кордон виготовляються на замовлення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері громадянства. ДМС щорічно укладає договори на виготовлення бланків паспорта громадянина України для виїзду за кордон з Державним підприємством «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів, яким встановлюється вартість такого бланка документу.
    З 1 липня 2019 року вартість бланка паспорта громадянина України для виїзду за кордон становить – 330 грн.

У разі термінового (протягом 3 робочих днів у випадках, визначених законодавством) оформлення, сума адміністративного збору складає 1034 грн., у тому числі:

  • Вартість адміністративної послуги - 704 грн.(Постанова КМУ від 2 листопада 2016 р. N 770)
  • Бланки паспорта громадянина України для виїзду за кордон виготовляються на замовлення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері громадянства. ДМС щорічно укладає договори на виготовлення бланків паспорта громадянина України для виїзду за кордон з Державним підприємством «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів, яким встановлюється вартість такого бланка документу.
    З 1 липня 2019 року вартість бланка паспорта громадянина України для виїзду за кордон становить – 330 грн.

Подача заяви

Заява для оформлення паспорта особою, яка досягла 16–річного віку, подається особисто.

Заява для оформлення паспорта особі, яка не досягла 16–річного віку, подається одним з батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників або інших законних представників особисто або законним представником (згода іншого з батьків/опікунів не потрібна)

Записатися до електронної черги

Необхідні документи

Відповідно до вимог Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України для виїзду за кордон, його тимчасового затримання та вилучення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.05.2014 № 152, для оформлення паспорта для виїзду за кордон у разі тимчасового виїзду за кордон особа подає:

  • заяву-анкету (друкується працівником, який приймає документи);
  • паспорт громадянина України (для осіб, що досягли 14-річного віку);
  • свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави. Якщо батьки або один із батьків такої особи на момент її народження були іноземцями або особами без громадянства, також подається довідка про реєстрацію особи громадянином України (у разі оформлення паспорта вперше із застосуванням засобів Реєстру);
  • документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати;
  • у разі оформлення паспорта особі, що не досягла дванадцятирічного віку, або особі, яка не може пересуватись самостійно у зв’язку із тривалим розладом здоров’я, та яка потребує термінового лікування за кордоном, що підтверджується відповідною довідкою лікувального закладу, може бути подано одну фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого зображення особи шляхом сканування.

Для оформлення паспорта для виїзду за кордон замість втраченого або викраденого заявник подає:

  • заяву-анкету (друкується працівником, який приймає документи);
  • паспорт громадянина України (для осіб, що досягли 14-річного віку);
  • свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави. Якщо батьки або один із батьків такої особи на момент її народження були іноземцями або особами без громадянства, також подається довідка про реєстрацію особи громадянином України (у разі оформлення паспорта вперше із застосуванням засобів Реєстру);
  • документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати;
  • у разі оформлення паспорта особі, що не досягла дванадцятирічного віку, або особі, яка не може пересуватись самостійно у зв’язку із тривалим розладом здоров’я та яка потребує термінового лікування за кордоном, що підтверджується відповідною довідкою лікувального закладу, може бути подано одну фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого зображення особи шляхом сканування;
  • заяву про оформлення паспорта для виїзду за кордон у зв’язку з його втратою або викраденням у довільній формі;
  •  витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта для виїзду за кордон на території України).

У разі втрати або викрадення під час перебування в Україні паспорта для виїзду за кордон у особи, яка постійно проживає за кордоном, до територіального органу або територіального підрозділу ДМС подається документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України (за відсутності - його копія), або надається інформація про раніше оформлені на ім’я цієї особи документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України.

Для обміну паспорта для виїзду за кордон особа подає:

  • заяву-анкету (друкується працівником, який приймає документи);
  • паспорт громадянина України (для осіб, що досягли 14-річного віку);
  • свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави. Якщо батьки або один із батьків такої особи на момент її народження були іноземцями або особами без громадянства, також подається довідка про реєстрацію особи громадянином україни (у разі оформлення паспорта вперше із застосуванням засобів Реєстру);
  • паспорт для виїзду за кордон, що підлягає обміну;
  • документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт для виїзду за кордон підлягає обміну (у випадках, передбачених підпунктами 1 і 2 пункту 6 цього Порядку);
  • документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати;
  • у разі оформлення паспорта особі, що не досягла дванадцятирічного віку, або особі, яка не може пересуватись самостійно у зв’язку із тривалим розладом здоров’я та яка потребує термінового лікування за кордоном, що підтверджується відповідною довідкою лікувального закладу, може бути подано одну фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого зображення особи шляхом сканування;
  • заяву про повернення паспорта для виїзду за кордон, що підлягає обміну, після його анулювання у зв’язку з наявністю в ньому віз або у випадках, якщо такий паспорт є підставою для отримання/продовження дозвільних документів на проживання в іноземній державі;

Для оформлення паспорта для виїзду за кордон дитині-сироті, дитині, позбавленій батьківського піклування, що не досягла 16-річного віку, додатково подається оригінал або засвідчену в установленому порядку копію одного з таких документів:

  1. документа, що посвідчує повноваження директора дитячого закладу (контракту тощо);
  2. договору про влаштування дитини до прийомної сім’ї;
  3. договору про організацію діяльності дитячого будинку сімейного типу;
  4. рішення органів опіки та піклування про встановлення опіки (піклування);
  5. рішення суду про встановлення опіки (піклування);
  6. договору про патронат.

Увага! Для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон бажано  мати при собі раніше видані та не здані паспорти громадянина України для виїзду за кордон для вирішення питання повернення державі, анулювання та повернення особі, або залишення як другого діючого паспорта для виїзду за кордон.

Видані компетентними органами іноземної держави документи засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.

Оригінали документів (крім довідки про реєстрацію особи громадянином України) повертаються особі або її законному представнику/уповноваженій особі після оформлення заяви-анкети.

Транслітерація

Внесення до заяви-анкети та у подальшому у паспорт написання складових імені «прізвища» та «імені» здійснюється українською мовою та латинськими літерами відповідно до Таблиці транслітерації українського алфавіту латиницею, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2010 №55 «Про впорядкування транслітерації українського алфавіту латиницею».

За необхідності написання прізвища або/та ім’я латинськими літерами відповідно до написання у раніше виданих на ім’я особи документах, під час оформлення заяви-анкети подається письмова заява та документ, що підтверджує зазначений факт, а саме:

  • паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, службовий, дипломатичний паспорт, проїзний документ дитини (діючі або строк дії яких закінчився);
  • документ, що підтверджує факт народження, зміни імені (у тому числі у разі укладення або розірвання шлюбу), виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку;
  • раніше видані паспорта на ім’я дитини/батьків (або одного з них)/одного з подружжя, у тому числі в паспортах для виїзду за кордон, виданих іноземними державами, якщо дитина/батьки/один з подружжя є іноземцями.

Термін розгляду заяви

Паспорт для виїзду за кордон видається:

  • не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його отримання;
  • не пізніше ніж через сім робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його термінового отримання;
  • у строк до трьох робочих днів - у зв’язку з необхідністю термінового виїзду за кордон, пов’язаною з нагальною потребою в лікуванні від’їжджаючого, від’їздом особи, яка супроводжує тяжкохворого, чи смертю родича, який проживав за кордоном;
  • у строк до 10 робочих днів - у разі виїзду на постійне проживання за кордон усиновленої іноземцями дитини - громадянина України.

Підстави для відмови у наданні послуги

Територіальний орган/територіальний підрозділ ДМС, закордонна дипломатична установа має право відмовити заявнику в оформленні або видачі паспорта для виїзду за кордон, якщо:

  • особа не є громадянином України;
  • стосовно видачі паспорта для виїзду за кордон звернулася особа, яка не досягла 16-річного віку, або її законні представники/уповноважена особа, які не мають документального підтвердження повноважень на отримання паспорта для виїзду за кордон;
  • особа вже отримала два паспорти для виїзду за кордон, які є дійсними на день звернення (крім випадків, передбачених пунктом 22 цього Порядку)
  • заявник подав не в повному обсязі документи та інформацію, необхідні для оформлення і видачі паспорта для виїзду за кордон;
  • дані, отримані з відомчих інформаційних систем, баз даних Реєстру, картотек, не підтверджують інформацію, надану заявником.

У рішенні про відмову в оформленні або видачі паспорта для виїзду за кордон, яке доводиться до відома заявника в порядку і строки, встановлені законодавством, зазначаються підстави відмови.

У разі подання заяви-анкети через уповноваженого суб’єкта територіальний орган/територіальний підрозділ ДМС надсилає письмове повідомлення про прийняте рішення до уповноваженого суб’єкта для подальшого вручення заявнику.

Акти законодавства, що регулюють надання послуги