1
Менський РС УДМС України в Чернігівській області
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
Найменування органу, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення: територіального підрозділу ДМС; центру надання адміністративних послуг |
Менський РС УДМС України в Чернігівській області
|
|
1. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
15600, м. Мена, вул. Героїв АТО, 8 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги |
Вівторок 8.00 – 16.00 Середа 8.00 – 16.00 Четвер 8.00 – 16.00 П’ятниця 8.00 – 16.00 Субота 8.00 – 16.00 неділя, понеділок - вихідний |
Е-mail: [email protected]
тел. (04644) 2-15-87
Готуємося до виборів завчасно!
УДМС України в Чернігівській області нагадує, що 25 жовтня 2020 року відбудуться чергові місцеві вибори, а тому саме час перевірити дійсність свого паспорта громадянина України для реалізації свого виборчого права. Прийти на вибори ви маєте право як з паспортом громадянина України у вигляді книжечки (головне щоб своєчасно була вклеєна фотокартка при досягненні 25-и чи 45-ти річного віку), так і у вигляді сучасного документу ID-картки. Важливим є також цілісність даних документів (відсутність пошкоджень або цікавих малюнків вашої малечі).
Наразі нагадаємо, що оформити новий паспортний документ під час дії карантину можна у будь-якому підрозділі міграційної служби за місцем звернення, тобто незалежно від реєстрації місця проживання. Новий паспортний документ у вигляді ID-картки виготовляється у терміновому порядку до 10 робочих днів та нетерміновому – до 20 робочих днів. Для реєстрації в електронній черзі перейдіть за посиланням https://dmsu.gov.ua/services/online.html
Виникли запитання? Телефонуйте! Номер телефону гарячої лінії УДМС України в Чернігівській області залишається незмінним: (0462) 666-185.
з 25.05.2020 року УДМС України в Чернігівській області та підпорядковані територіальні підрозділи працюватимуть у звичайному режимі, за звичайним графіком https://dmsu.gov.ua/chernihiv.
Надання адміністративних послуг, а також прийом громадян буде здійснюватися за всіма напрямками діяльності міграційної служби, але з урахуванням перебування у приміщеннях однієї особи на 10 кв. м, а також наявності у відвідувачів захисної маски та відсутності ознак респіраторних захворювань.
Оскільки відновлює свою роботу і електронний сервіс «Електронна черга» на сайті ДМС, то хочемо нагадати як же просто ним скористатися. Потрібно лише перейти за посиланням https://dmsu.gov.ua/services/online.html , обрати послугу яку бажаєте отримати, підрозділ, дату та час. Підтвердженням вдалої реєстрації в електронній черзі буде смс повідомлення, яке надійде вам на телефон. Якщо раптом виникають якісь перебої в роботі даного сервісу, ви можете скористатися тел. служби технічної підтримки сервісу «Електронна черга»: (097) 470-05-05, (066) 470-05-05, (073) 470-05-05.
Важливо! Система електронної черги не допускає запізнення! У випадку Вашої відсутності у приміщенні підрозділу ДМС у момент виклику, Ваш запис до електронної черги буде анульовано системою.
Нагадаємо, що телефон гарячої лінії УДМС України в Чернігівській області залишається незмінним 0462-666-185.
У зв’язку з тим, що карантин продовжено до 22.05.2020 року, хочемо нагадати, що УДМС України в Чернігівській області та підпорядковані територіальні підрозділи надають адміністративні послуги суб’єктам звернення у ВИКЛЮЧНИХ ВИПАДКАХ та за ОКРЕМИМ ГРАФІКОМ https://bit.ly/2wdUDay
Обслуговування суб’єктів звернення на період дії карантину здійснюється за такими напрямами:
- Оформлення паспорта громадянина України у формі картки (ID-картки) замість втраченого або викраденого (у тому числі оформлення ID-картки замість втраченого або викраденого паспорта громадянина України у формі книжечки).
- Оформлення паспорта громадянина України у формі картки (ID-картки) у разі невідкладної необхідності для отримання публічних, адміністративних та фінансових послуг.
- Вклеювання фотокарток до паспорта громадянина України у формі книжечки по досягненню особою відповідного віку.
- Оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон у зв’язку з необхідністю термінового виїзду за кордон, пов’язаною з нагальною потребою в лікуванні від’їзжаючого, від’їздом особи, яка супроводжує тяжкохворого, чи смертю родича, який проживав за кордоном.
- Посвідок на тимчасове і постійне проживання для іноземців та осіб без громадянства, у разі невідкладної необхідності для отримання публічних, адміністративних та фінансових послуг.
- Отримання виготовлених документів, що підтверджують громадянство, посвідчують особу чи її спеціальний статус, сформованих довідок, витягів, тощо – у звичайному порядку, згідно режиму роботи підрозділу ДМС.
Телефони для довідок та консультацій:
оформлення паспортних документів – (0462) 666-140; (0462) 653-218;
питання громадянства – (0462) 653-227;
запобігання нелегальній міграції – (0462) 676-934;
шукачі захисту – (04622) 3-34-91;
питання оформлення посвідок – (0462) 653-223;
з питань роботи територіальних підрозділів (телефонна «гаряча лінія» – (0462) 666-185.
з 19 по 21 квітня 2020 – вихідні;
18 квітня 2020 робочий день скорочений на 1 годину.
Наразі, нагадуємо, що на період дії карантинних заходів міграційна служба Чернігівщини надає адміністративні послуги у ВИКЛЮЧНИХ ВИПАДКАХ та за окремим графіком. Детальніше за лінком https://dmsu.gov.ua/news/region/7026.html
Менським РС УДМС України в Чернігівській області
У зв’язку з карантином встановлено наступний режим обслуговування суб’єктів звернення, з яким ви можете ознайомитися на лінком: https://docs.google.com/…/1RLxVHotA61-vgyNvG3PDZbZTbH…/edit…
Крім того, повідомляємо, що обслуговування суб’єктів звернення на період дії карантину здійснюється у ВИКЛЮЧНИХ ВИПАДКАХ за такими напрямами:
- Оформлення паспорта громадянина України у формі картки (ID-картки) замість втраченого або викраденого (у тому числі оформлення ID-картки замість втраченого або викраденого паспорта громадянина України у формі книжечки).
- Оформлення паспорта громадянина України у формі картки (ID-картки) у разі невідкладної необхідності для отримання публічних, адміністративних та фінансових послуг.
- Вклеювання фотокарток до паспорта громадянина України у формі книжечки по досягненню особою відповідного віку.
- Оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон у зв’язку з необхідністю термінового виїзду за кордон, пов’язаною з нагальною потребою в лікуванні від’їзжаючого, від’їздом особи, яка супроводжує тяжкохворого, чи смертю родича, який проживав за кордоном.
- Посвідок на тимчасове і постійне проживання для іноземців та осіб без громадянства, у разі невідкладної необхідності для отримання публічних, адміністративних та фінансових послуг.
- Отримання виготовлених документів, що підтверджують громадянство, посвідчують особу чи її спеціальний статус, сформованих довідок, витягів, тощо – у звичайному порядку, згідно режиму роботи підрозділу ДМС.
Телефони для довідок та консультацій:
розгляд звернень громадян – (0462) -653-212;
оформлення паспортних документів - (0462) -666-140; (0462) -653-218
питання громадянства - (0462) -653-227
запобігання нелегальній міграції - (0462) -676-934
шукачі захисту - (04622) -334-91
питання оформлення посвідок - (0462) -653-223
з питань роботи територіальних підрозділів – (0462)-666185
Якщо коротко, то КЕП - це один із видів електронного підпису, за допомогою якого можна ідентифікувати підписувача. Віднедавна, всі власники ID-карток вже мають можливість отримати послугу з внесення КЕП на чіп в паспорті громадянина України у формі ID-картки. Для цього потрібно звернутися до будь-якого підрозділу міграційної служби та БЕЗКОШТОВНО отримати дану послугу. Звертаємо увагу, що для запису КЕП вам знадобиться PIN 2 (формується вами особисто при оформленні ID-картки).
КЕП внесено до безконтактного електронного носія (БЕН) ID-картки з метою забезпечення отримання громадянами України адміністративних послуг, що надаються в електронному вигляді, а також для забезпечення прав громадян України при укладанні цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформленні доручень іншим особам для представництва перед третьою особою, посвідчення особи власника паспорта та підтвердження громадянства України із застосуванням КЕП.
При цьому БЕН ID-картки є захищеним носієм особистих ключів та використовується з метою здійснення комплексу заходів, пов’язаних з ідентифікацією особи та накладенням кваліфікованого електронного підпису з шифруванням.
Важливо знати, що КЕП не є обов’язковим, і вноситься лише за вашим бажанням, але не раніше від дати виповнення вам 18 років.
Більше інформації за лінком https://dmsu.gov.ua/news/dms/6686.html
З 1 березня 2020 року перетин кордону з Російською Федерацією здійснюватиметься через закордонний паспорт. Ця процедура діятиме тільки для громадян України, що виїжджають з України на територію РФ. Про це повідомив на своїй офіційній сторінці у соціальній мережі Facebook Прем’єр-міністр України Олексій Гончарук https://bit.ly/2tC7odN
У зв’язку з цим, хочемо нагадати вам, як же просто оформити закордонний паспорт.
1. Зареєструватися в електронній черзі на сайті ДМС України за посиланням https://bit.ly/2Res6cP
Звертаємо увагу, що оформити даний документ ви можете у будь-якому підрозділі міграційної служби, незалежно від вашого місця проживання чи реєстрації.
2. З’явитися до підрозділу з паспортом громадянина України та ідентифікаційним кодом (за наявності) для оформлення анкети-заяви. https://bit.ly/36jTRoI
Сплатити за надану послугу ви можете у підрозділі міграційної служби, у будь-якому відділенні банку або он-лайн, за платіжними реквізитами https://bit.ly/2RdBuxd
3. Забрати вже готовий документ, попередньо перевіривши стан його готовності за посиланням https://bit.ly/38pIFbq
У разі виникнення будь-яких питань Ви можете звернутись на телефонну «гарячу лінію» УДМС України в Чернігівській області за телефоном
(0462) 666-185.
Плануючи весняні канікули, радимо завчасно потурбуватися про наявність у вас паспорту для виїзду за кордон, а особливо наявність їх у ваших дітей, оскільки це є однією із умов для перетину кордону.
Звертаємо увагу, що паспорт громадянина України для виїзду за кордон можна оформити з самого народження! Термін виготовлення документу займає до 20 робочих днів, а у терміновому порядку до 7 робочих днів.
|
Також ви можете звернутися на телефонну «гарячу лінію» УДМС України в Чернігівській області за телефоном (0462) 666-185.
22-01-2020 09:13
Питання заповнення декларацій наразі є досить актуальним для всіх державних службовців. Враховуючи зміни, які були внесені до Закону України «Про запобігання корупції» у 2019 році, одним із питань, яке найбільше турбує громадян, це питання щодо УНЗР та його оформлення.
Отже, УНЗР (унікальний номер запису у реєстрі) це цифровий, незмінний ідентифікатор людини, який допомагає швидко та достовірно встановити особу. Він формується у разі, якщо інформація про особу вноситься до Єдиного демографічного реєстру вперше. Унікальний номер запису в реєстрі є незмінним.
Як же його отримати?
- якщо ви є власником одного із біометричних документів, чи то ID – картка, чи то паспорт громадянина України для виїзду за кордон, то УНЗР прописаний на вашому документі, як вказано на малюнку і складається він з 13 цифр.
- якщо ви раптом втратили біометричний документ, то відомості щодо вашого УНЗР ви можете отримати за заявою, особисто або законним представником, у будь якому підрозділі міграційної служби. У відповідності до чинного законодавства дана послуга надається до 3-х робочих днів.
Декілька корисних посилань з даного питання!
https://bit.ly/30DSbVI (офіційний сайт Національного агентства з питань запобігання корупції).
https://bit.ly/2G3nY90 (офіційний сайт Державної міграційної служби України).
Нові вимоги до фото при оформленні біометричних документів
Управління Державної міграційної служби України в Чернігівській області інформує, що нещодавно в Україні впроваджено нові стандарти фотографування на документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи.
Відтепер для вказаної категорії осіб також допускається фотографування на документи у головному уборі, але лише у тому випадку, якщо особа носить його у повсякденному житті за релігійними переконаннями. Можливим є також фотографування у головних уборах, штучних предметах та матеріалах на підставі медичних показань, які підтверджено медичним висновком відповідного закладу охорони здоров’я.
Разом з тим, такі головні убори не повинні змінювати форми окремих частин обличчя (чоло, вилиці, щоки, підборіддя, очі), закривати обличчя та підборіддя, проходити по контуру лінії росту волосся, закривати вуха та шию.
Наказ Міністерства внутрішніх справ України від 18.10.2019 року № 875 https://bit.ly/2t7shNs врегульовує питання щодо фотографування й представників різних релігійних течій та конфесій при оформленні відповідних документів, адже раніше, відповідно до державного стандарту, фотографування віруючих здійснювалося виключно без головних уборів.
Зазначимо, що нові правила цілком відповідають загальним міжнародним нормам ідентифікації особи і враховують рекомендації Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO) Doc 9303.
Управління Державної міграційної служби України в Чернігівській області нагадує, що у відповідності до інформації Українського центру оцінювання якості освіти встановлені наступні терміни реєстрації для участі в ЗНО, а саме:
з 03 по 24 січня 2020 року – реєстрація на пробне ЗНО;
з 03 лютого по 24 березня 2020 року - реєстрація на ЗНО.
Для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні потрібно виконати низку послідовних дій, зокрема підготувати необхідні документи, одним із яких є паспорт громадянина України.
Отже, як отримати паспорт громадянина України вперше в 14 років?
Звертаємо увагу, що надання послуги з оформлення паспорта громадянина України вперше при досягненні 14-річного віку здійснюється БЕЗКОШТОВНО.
Більш детальну інформацію можна отримати на офіційному сайті Державної міграційної служби України за посиланням: https://bit.ly/2LhSGhO
І. Обмін паспорта здійснюється у разі:
ІІ. Оформлення паспорта замість втраченого або викраденого.
У разі, коли особа не має місця проживання, за адресою якої вона може бути зареєстрована, та з певних причин не може або не бажає отримувати статус бездомної особи, або знята з реєстрації місця проживання, слід звернутися до територіального підрозділу ДМС України, центру надання адміністративних послуг, центру обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ» за останнім зареєстрованим місцем проживання або за фактичним місцем проживання.
Особа, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу, подає документи через уповноважену особу до територіального підрозділу ДМС за місцем розташування адміністрації відповідної установи або закладу.
Бездомна особа подає документи до територіального органу/територіального підрозділу ДМС, уповноваженого суб’єкта за місцем майбутньої реєстрації її місця проживання.
Якщо втрачено/викрадено паспорт у формі картки або він підлягає обміну звернутися можливо до будь-якого територіального органу/підрозділу ДМС України, або до відповідного центру надання адміністративних послуг (ЦНАП), центру обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ».
Увага !
Тільки до територіального підрозділу ДМС:
Якщо Ви маєте довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (ВПО) - до територіального підрозділу ДМС, а також центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), центрів обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ» за місцем фактичного проживання, яке зазначене у довідці;
Якщо на момент подання документів Ви втратили довідку ВПО, у заяві про втрату паспорта обов’язково зазначаєте обставини втрати документа та структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районний, районний у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад, яким видано згадану довідку, з метою подальшої перевірки цієї інформації працівником територіального підрозділу ДМС.
Якщо Ви не отримували довідку ВПО та маєте зареєстроване місце проживання на території Донецької або Луганської області де органи державної влади не здійснюють свої повноваження, документи, необхідні для оформлення паспорта замість втраченого або викраденого, обміну паспорта зразка 1994 року, необхідно подавати до будь-якого територіального підрозділу ГУДМС України в Донецькій області та відповідно УДМС України в Луганській області, який здійснює свої повноваження.
Якщо Ви проживаєте на тимчасово окупованій території України АР Крим або м. Севастополь документи, необхідні для оформлення паспорта замість втраченого або викраденого, обміну паспорта зразка 1994 року Ви можете подавати до будь-якого територіального підрозділу ДМС, а також центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), центрів обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ» за місцем звернення.
Загальна вартість адміністративного збору у разі оформлення протягом 20 робочих днів становить 345 грн., у тому числі:
Загальна вартість адміністративного збору у разі термінового (протягом 10 робочих днів) оформлення становить 471 грн., у тому числі:
* у разі обміну замість втраченого чи пошкодженого паспорта сплачується держмито у розмірі 34 грн. (два неоподаткованих мінімуми доходів громадян).
Документи для оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого), обміну паспорта подаються особою або її законним представником/уповноваженою особою до територіального органу/територіального підрозділу ДМС, уповноваженого суб’єкта за зареєстрованим місцем проживання особи.
Заява-анкета заповнюється працівником ДМС або адміністратором ЦНАП.
Записатися до електронної черги
Для обміну паспорта заявник подає такі документи:
про місце проживання - довідку органу реєстрації встановленого зразка (крім випадків, коли здійснюється обмін паспорта зразка 1994 року);
про народження дітей - свідоцтва про народження дітей;
про шлюб і розірвання шлюбу - свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;
про зміну імені - свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;
довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття.
Для оформлення паспорта замість втраченого або викраденого заявник подає такі документи:
про місце проживання - довідку органу реєстрації встановленого зразка;
про народження дітей - свідоцтва про народження дітей;
про шлюб і розірвання шлюбу - свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;
про зміну імені - свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;
довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття;
Видані компетентними органами іноземної держави документи засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.
Оригінали документів (крім довідки про реєстрацію особи громадянином України, паспорта, що підлягає обміну та квитанції про сплату обов’язкових платежів) повертаються особі або її законному представнику/уповноваженій особі після оформлення заяви-анкети.
Внесення до заяви-анкети та у подальшому у паспорт написання складових імені «прізвища» та «імені» здійснюється українською мовою та латинськими літерами відповідно до Таблиці транслітерації українського алфавіту латиницею, затвердженою постановою КМУ від 27.01.2010 №55.
За необхідності написання прізвища або/та ім’я латинськими літерами відповідно до написання у раніше виданих на ім’я особи документах, під час оформлення заяви-анкети подається письмова заява та документ, що підтверджує зазначений факт, а саме:
Не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його отримання
Не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його термінового отримання.
У випадках проведення під час оформлення процедури встановлення особи строк оформлення паспорта продовжується до двох місяців (пункт 43, 62, 81 Порядку).
Видача паспорта громадянина України у формі картки
У разі виникнення обставин (подій), у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну (крім закінчення строку дії паспорта), документи для його обміну подаються протягом одного місяця з дати настання таких обставин (подій).
У разі закінчення строку дії паспорта документи для його обміну можуть бути подані протягом одного місяця до дати закінчення строку його дії. У такому випадку паспорт, що підлягає обміну, після прийому документів повертається особі та здається нею під час отримання нового паспорта.
Стаття 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення
Проживання громадян, зобов’язаних мати паспорт громадянина України, без паспорта громадянина України або за недійсним паспортом громадянина України, а також проживання громадян без реєстрації місця проживання -
тягнуть за собою попередження.
Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за порушення, передбачені частиною першою цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Стаття 198 Кодексу України про адміністративні правопорушення
Умисне зіпсуття паспорта чи недбале зберігання паспорта, що спричинило його втрату - тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
У разі, коли особа не має місця проживання, за адресою якої вона може бути зареєстрована, та з певних причин не може або не бажає отримувати статус бездомної особи, або знята з реєстрації місця проживання, слід звернутися до територіального підрозділу ДМС України, центру надання адміністративних послуг, центру обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ» за останнім зареєстрованим місцем проживання або за фактичним місцем проживання.
Особа, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу, подає документи через уповноважену особу до територіального підрозділу ДМС за місцем розташування адміністрації відповідної установи або закладу.
Бездомна особа подає документи до територіального органу/територіального підрозділу ДМС, уповноваженого суб'єкта за місцем майбутньої реєстрації її місця проживання.
Увага!
Тільки до територіального підрозділу ДМС:
Якщо Ви маєте довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (ВПО) - до територіального підрозділу ДМС, а також центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), центрів обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ» за місцем фактичного проживання, яке зазначене у довідці;
Якщо на момент подання документів Ви втратили довідку ВПО, у заяві про втрату паспорта обов'язково зазначаєте обставини втрати документа та структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районний, районний у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад, яким видано згадану довідку, з метою подальшої перевірки цієї інформації працівником територіального підрозділу ДМС.
Якщо Ви не отримували довідку ВПО та маєте зареєстроване місце проживання на території Донецької або Луганської області де органи державної влади не здійснюють свої повноваження, документи, необхідні для оформлення паспорта необхідно подавати до будь-якого територіального підрозділу ГУДМС України в Донецькій області та відповідно УДМС України в Луганській області, який здійснює свої повноваження.
Якщо Ви проживає на тимчасово окупованій території України АР Крим або м. Севастополь документи, необхідні для оформлення паспорта Ви можете подавати до будь-якого територіального підрозділу ДМС, а також центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), центрів обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ» за місцем звернення.
Для громадян, які досягли 14-річного віку, та отримують паспорт громадянина України вперше - адміністративна послуга безоплатна
Заява-анкета заповнюється працівником ДМС, адміністратором ЦНАП або працівником центру обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ»
Записатися до електронної черги
про місце проживання — довідку органу реєстрації встановленого зразка;
про народження дітей — свідоцтва про народження дітей;
про шлюб і розірвання шлюбу — свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;
про зміну імені — свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;
Видані компетентними органами іноземної держави документи засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.
Оригінали документів (крім довідки про реєстрацію особи громадянином України та документа, що підтверджує сплату платежу) повертаються особі або її законному представнику/уповноваженій особі після оформлення заяви-анкети.
Внесення до заяви-анкети та у подальшому у паспорт написання складових імені «прізвища» та «імені» здійснюється українською мовою та латинськими літерами відповідно до Таблиці транслітерації українського алфавіту латиницею, затвердженою постановою КМУ від 27.01.2010 №55.
За необхідності написання прізвища або/та ім'я латинськими літерами відповідно до написання у раніше виданих на ім'я особи документах, під час оформлення заяви-анкети подається письмова заява та документ, що підтверджує зазначений факт, а саме:
Паспорт, який оформлюється вперше, видається не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його отримання.
У випадках оформлення паспорта вперше особам, які досягли 18-річного віку, у зв'язку із проведенням процедури встановлення особи строк оформлення паспорта продовжується до двох місяців (пункт 43 Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України).
Видача паспорта громадянина України у формі картки
Строк дії документа, що є результатом отримання послуги
Підстави для відмови у наданні послуги
Не пізніше ніж через місяць після досягнення 14 років звернутися до територіального підрозділу Державної міграційної служби України за місцем проживання .
Стаття 197 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення»
Проживання без паспорта
Проживання громадян, зобов’язаних мати паспорт, без паспорта або за недійсним паспортом, проживання без реєстрації – тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 17 до 51 грн.).
Досягнення 25- або 45-річного віку.
У разі, коли особа не має місця проживання, за адресою якої вона може бути зареєстрована, та з певних причин не може або не бажає отримувати статус бездомної особи, або знята з реєстрації місця проживання для вклеювання фотокартки по досягненню 25 чи 45-річного віку, слід звернутися до територіального підрозділу ДМС України або центру надання адміністративних послуг за останнім зареєстрованим місцем проживання або за фактичним місцем проживання
УВАГА!
Особа, місце проживання якої зареєстровано на тимчасово окупованій території України у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі, подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем звернення;
Внутрішньо переміщена особа подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем проживання, що підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
Бездомна особа подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем майбутньої реєстрації її місця проживання.
Вклеювання фотокарток до паспорта громадянина України здійснюється безкоштовно
Подається заявником особисто
У п’ятиденний термін із дня звернення (*)
* За потреби проведення додаткової перевірки інформації, поданої заявником, строк вклеювання фотокартки продовжується не більше ніж на 30 календарних днів, про що інформується заявник у письмовій формі.
Видача паспорта громадянина України із вклеєною фотокарткою
Термін дії паспорта не обмежується.
Не пізніше ніж через місяць після досягнення 25- або 45 - річного віку.
Стаття 197 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення»
Проживання без паспорта громадянина України або без реєстрації місця проживання
Проживання громадян, зобов’язаних мати паспорт громадянина України, без паспорта громадянина України або за недійсним паспортом громадянина України, а також проживання громадян без реєстрації місця проживання - тягнуть за собою попередження.
Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за порушення, передбачені частиною першою цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Досягнення особою 16-річного віку.
Звернутися до територіального підрозділу ДМС України за зареєстрованим місцем проживання.
У разі, коли особа не має місця проживання, за адресою якої вона може бути зареєстрована, та з певних причин не може або не бажає отримувати статус бездомної особи, або знята з реєстрації місця проживання для оформлення паспорта зразка 1994 року, слід звернутися до територіального підрозділу ДМС України за останнім зареєстрованим місцем проживання або за місцем фактичного проживання.
УВАГА!
Особа, місце проживання якої зареєстровано на тимчасово окупованій території України у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі, подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем звернення;
Внутрішньо переміщена особа подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем проживання, що підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
Бездомна особа подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем майбутньої реєстрації її місця проживання.
Оформлення і видача паспорта зразка 1994 року здійснюються протягом 30 календарних днів з дня подання особою заяви та документів для оформлення і видачі паспорта зразка 1994 року.
Для осіб, які вперше отримують паспорт зразка 1994 року після досягнення 18-річного віку, в обов'язковому порядку проводиться процедура встановлення особи, у зв’язку з чим строк продовжується до 60 календарних днів.
Видача паспорта громадянина України зразка 1994 року
Видача паспорта зразка 1994 року вперше здійснюється безкоштовно.
Після досягнення особою 16-річного віку.
Звернутися до територіального підрозділу ДМС України за зареєстрованим місцем проживання.
У разі, коли особа не має місця проживання, за адресою якої вона може бути зареєстрована, та з певних причин не може або не бажає отримувати статус бездомної особи, або знята з реєстрації місця проживання для здійснення обміну паспорта зразка 1994 року, слід звернутися до територіального підрозділу ДМС України за останнім зареєстрованим місцем проживання або за місцем фактичного проживання.
УВАГА!
Особа, місце проживання якої зареєстровано на тимчасово окупованій території України у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі, подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем звернення;
Внутрішньо переміщена особа подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем проживання, що підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
Бездомна особа подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем майбутньої реєстрації її місця проживання.
Для обміну паспорта зразка 1994 року заявник (законний представник) подає такі документи:
У разі обміну паспорта зразка 1994 року, оформленого територіальним підрозділом ДМС, який припинив діяльність або тимчасово не здійснює свої повноваження, заявник додатково подає всі наявні документи, у тому числі документи, що містять фотозображення особи.
Оформлення і видача паспорта зразка 1994 року здійснюються протягом 30 календарних днів з дня подання особою до територіального підрозділу ДМС заяви та документів для оформлення і видачі паспорта.
Якщо в результаті перевірок за заявою про обмін у зв'язку із непридатністю паспорта зразка 1994 року не буде ідентифіковано особу, проводиться процедура встановлення особи. Установлення особи проводиться протягом 30 календарних днів з дня подання заяви, за потреби проведення додаткових перевірок строк продовжується до 60 календарних днів, про що інформується заявник у письмовій формі.
Видача паспорта громадянина України зразка 1994 року
Державне мито у сумі 34 грн. у разі обміну паспорта зразка 1994 року у зв’язку з непридатністю його для користування (крім осіб, які звільнені від сплати державного мита відповідно до пункту 18 частини першої статті 4 Декрету Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито»).
Для обміну паспорта зразка 1994 року громадянин подає документи не пізніш як через місяць після зміни прізвища, імені або по батькові, встановлення розбіжностей у записах чи непридатності такого паспорта для користування.
Втрата або викрадення паспорта зразка 1994 року.
Звернутися до територіального підрозділу ДМС України за зареєстрованим місцем проживання.
У разі, коли особа не має місця проживання, за адресою якої вона може бути зареєстрована, та з певних причин не може або не бажає отримувати статус бездомної особи, або знята з реєстрації місця проживання для здійснення обміну паспорта зразка 1994 року, слід звернутися до територіального підрозділу ДМС України за останнім зареєстрованим місцем проживання або за місцем фактичного проживання.
УВАГА!
Особа, місце проживання якої зареєстровано на тимчасово окупованій території України у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі, подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем звернення;
Внутрішньо переміщена особа подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем проживання, що підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
Бездомна особа подає заяву та документи до територіального підрозділу ДМС за місцем майбутньої реєстрації її місця проживання.
Для оформлення паспорта зразка 1994 року замість втраченого або викраденого заявник (законний представник) подає:
У разі оформлення паспорта зразка 1994 року замість втраченого/викраденого, оформленого територіальним підрозділом ДМС, який припинив свою діяльність або тимчасово не здійснює свої повноваження, заявник додатково подає всі наявні документи, у тому числі документи, що містять фотозображення особи.
УВАГА! Для оформлення паспорта зразка 1994 року замість втраченого/викраденого рішення суду не подається, якщо паспорт зразка 1994 року, який було втрачено/викрадено, оформлювався на підставі рішення суду.
Строк розгляду заяви про втрату паспорта зразка 1994 року становить 30 календарних днів з дня подання заяви. За потреби проведення додаткової перевірки за матеріалами справи про втрату паспорта зразка 1994 року або у разі несвоєчасного надходження відповіді на направлені запити строк розгляду продовжується не більше ніж на 30 календарних днів.
У разі, якщо картотеки заяв про видачу паспорта зразка 1994 року, який було втрачено/викрадено, територіального підрозділу ДМС не збереглися, відсутня будь-яка інформація у наявних даних обліку територіального органу ДМС, проводиться процедура встановлення особи.
Видача паспорта громадянина України зразка 1994 року
Державне мито у сумі 34 грн. у разі видачі паспорта зразка 1994 року замість втраченого (крім осіб, які звільнені від сплати державного мита відповідно до пункту 18 частини першої статті 4 Декрету Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито»).
Загран
Послуга надається за бажанням особи. Паспорт громадянина України для виїзду за кордон оформлюється дітям від народження строком на 4 роки, громадянам віком від 16 років - строком на 10 років.
Громадянин України не може мати більше двох діючих паспортів для виїзду за кордон.
Увага! Інформація про платежі на цій сторінці актуальна лише для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон у підрозділах міграційної служби. При оформленні цього документу у консульських установах України за кордоном сплачується консульський збір.
Оплачується адміністративний збір, який розраховується як сума вартості адміністративної послуги та вартості бланку.
У разі оформлення протягом 20 робочих днів сума адміністративного збору складає 682 грн., у тому числі:
У разі термінового (протягом 7 робочих днів) оформлення,сума адміністративного збору складає 1034 грн., у тому числі:
У разі термінового (протягом 3 робочих днів у випадках, визначених законодавством) оформлення, сума адміністративного збору складає 1034 грн., у тому числі:
Заява для оформлення паспорта особою, яка досягла 16–річного віку, подається особисто.
Заява для оформлення паспорта особі, яка не досягла 16–річного віку, подається одним з батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників або інших законних представників особисто або законним представником (згода іншого з батьків/опікунів не потрібна)
Записатися до електронної черги
Відповідно до вимог Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України для виїзду за кордон, його тимчасового затримання та вилучення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.05.2014 № 152, для оформлення паспорта для виїзду за кордон у разі тимчасового виїзду за кордон особа подає:
Для оформлення паспорта для виїзду за кордон замість втраченого або викраденого заявник подає:
У разі втрати або викрадення під час перебування в Україні паспорта для виїзду за кордон у особи, яка постійно проживає за кордоном, до територіального органу або територіального підрозділу ДМС подається документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України (за відсутності - його копія), або надається інформація про раніше оформлені на ім’я цієї особи документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України.
Для обміну паспорта для виїзду за кордон особа подає:
Для оформлення паспорта для виїзду за кордон дитині-сироті, дитині, позбавленій батьківського піклування, що не досягла 16-річного віку, додатково подається оригінал або засвідчену в установленому порядку копію одного з таких документів:
Увага! Для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон бажано мати при собі раніше видані та не здані паспорти громадянина України для виїзду за кордон для вирішення питання повернення державі, анулювання та повернення особі, або залишення як другого діючого паспорта для виїзду за кордон.
Видані компетентними органами іноземної держави документи засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.
Оригінали документів (крім довідки про реєстрацію особи громадянином України) повертаються особі або її законному представнику/уповноваженій особі після оформлення заяви-анкети.
Внесення до заяви-анкети та у подальшому у паспорт написання складових імені «прізвища» та «імені» здійснюється українською мовою та латинськими літерами відповідно до Таблиці транслітерації українського алфавіту латиницею, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2010 №55 «Про впорядкування транслітерації українського алфавіту латиницею».
За необхідності написання прізвища або/та ім’я латинськими літерами відповідно до написання у раніше виданих на ім’я особи документах, під час оформлення заяви-анкети подається письмова заява та документ, що підтверджує зазначений факт, а саме:
Паспорт для виїзду за кордон видається:
Територіальний орган/територіальний підрозділ ДМС, закордонна дипломатична установа має право відмовити заявнику в оформленні або видачі паспорта для виїзду за кордон, якщо:
У рішенні про відмову в оформленні або видачі паспорта для виїзду за кордон, яке доводиться до відома заявника в порядку і строки, встановлені законодавством, зазначаються підстави відмови.
У разі подання заяви-анкети через уповноваженого суб’єкта територіальний орган/територіальний підрозділ ДМС надсилає письмове повідомлення про прийняте рішення до уповноваженого суб’єкта для подальшого вручення заявнику.