1
24.09.2020
Відділом загально-організаційної роботи та інформаційної діяльності апарату райдержадміністрації на основі пропозицій відділів апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації підготовлено проект плану роботи районної державної адміністрації на ІV квартал 2020 року.
Даний проект плану заходів виноситься на громадське обговорення, яке триватиме з 24.09.2020 до 29.09.2020. Зауваження та пропозиції до проекту приймаються відділом загально-організаційної роботи та інформаційної діяльності апарату райдержадміністрації до 29 вересня 2020 року
за адресою: вул.. Героїв АТО, 6, м. Мена, 15600 ;
телефон: (04644) 2-13-70,
Контактна особа: Тарануха Алла Миколаївна, головний спеціаліст відділу загально-організаційної роботи та інформаційної діяльності апарату райдержадміністрації.
Проект плану роботи районної державної адміністрації на 4 квартал 2020 р.
24.06.2020
Відділом загально-організаційної роботи та інформаційної діяльності апарату райдержадміністрації на основі пропозицій відділів апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації підготовлено проект плану роботи районної державної адміністрації на ІІІ квартал 2020 року.
Даний проект плану заходів виноситься на громадське обговорення, яке триватиме з 24.06.2020 до 29.06.2020. Зауваження та пропозиції до проекту приймаються відділом загально-організаційної роботи та інформаційної діяльності апарату райдержадміністрації до 29 червня 2020 року
за адресою: вул.. Героїв АТО, 6, м. Мена, 15600 ;
телефон: (04644) 2-13-70,
Контактна особа: Тарануха Алла Миколаївна, головний спеціаліст відділу загально-організаційної роботи та інформаційної діяльності апарату райдержадміністрації.
Проект плану роботи районної державної адміністрації на 3 квартал 2020 р.
05.06.2020
1) повна назва документа державного планування, що пропонується, та стислий виклад його змісту - Детальний план території для розміщення індустріального парку «Менський» за межами міста Мена, Менської міської ради, Менського району, Чернігівської області, орієнтовною площею 62 га;
2) орган, що прийматиме рішення про затвердження документа державного планування – Менська районна державна адміністрація Чернігівської області.
3) передбачувана процедура громадського обговорення, у тому числі:
а) дата початку та строки здійснення процедури – з 05 червня 2020 року та до 05 липня 2020 року включно;
б) способи участі громадськості - надання письмових зауважень і пропозицій на адресу Менської районної державної адміністрації та на електронні засоби зв’язку - [email protected];
в) дата, час і місце проведення запланованих громадських слухань (у разі проведення) – не проводитимуться;
г) орган, від якого можна отримати інформацію та адресу, за якою можна ознайомитися з проектом документа державного планування, звітом про стратегічну екологічну оцінку та екологічною інформацією, у тому числі пов’язаною зі здоров’ям населення, що стосується документа державного планування – сектор архітектури, житлово-комунального господарства, цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи Менської районної державної адміністрації, місто Мена, вулиця Героїв АТО, 6, офіційний веб-сайт Менської районної державної адміністрації;
ґ) орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, його поштова та електронна адреси та строки подання зауважень і пропозицій – сектор архітектури, житлово-комунального господарства, цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи Менської районної державної адміністрації, місто Мена, вулиця Героїв АТО, 6, mena_arch@cg.gov.ua, з 05 червня 2020 року до 05 липня 2020 року включно;
д) місцезнаходження наявної екологічної інформації, у тому числі пов’язаної зі здоров’ям населення, що стосується документа державного планування – сектор архітектури, житлово-комунального господарства, цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи Менської районної державної адміністрації, місто Мена, вулиця Героїв АТО, 6.
4) необхідність проведення транскордонних консультацій щодо проекту документа державного планування – відсутня необхідність.
15.05.2020
На виконання Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» та відповідно до Розпорядження голови Менської районної державної адміністрації Чернігівської області Щукіна В.М. № 143 від 23 липня 2019 року, на офіційному веб-сайті Менської РДА розміщено заяву про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки в зв’язку з розробленням містобудівної документації «Детальний план території для розміщення індустріального парку «Менський» за межами міста Мена, Менської міської ради, Менського району, Чернігівської області, орієнтовною площею 62 га».
Також повідомляємо, що громадські слухання щодо врахування громадських інтересів у проекті зазначеної містобудівної документації відбудеться 29 травня 2020 року об «11» годині за адресою: Чернігівська область, Менський район, місто Мена, вулиця Героїв АТО, 6, кабінет №11.
ЗАЯВА
про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки
1. Інформація про замовника:
Менська районна державна адміністрація.
Юридична адреса: 15600, Чернігівська обл., м Мена, вул. Героїв АТО, 6, тел. (04644) 2-14-45, e-mail: [email protected].
2. Вид та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування.
Детальний план території для розміщення індустріального парку «Менський» за межами міста Мена, Менської міської ради, Менського району, Чернігівської області, орієнтовною площею 62 га.
Детальний план розроблений відповідно до Розпорядження голови Менської районної державної адміністрації Чернігівської області Щукіна В.М. № 143 від 23 липня 2019 року про розроблення детального плану території.
Детальний план є містобудівною документацією місцевого рівня, яка визначає функціональне призначення, параметри забудови земельної ділянки з метою розміщення об’єкту будівництва, формування принципів планувальної організації забудови, уточнення в більш крупному масштабі положень схеми планування території району, визначення планувальних обмежень використання території згідно з державними будівельними та санітарно- гігієнічними нормами, формування пропозицій щодо можливого розташування об’єкту в межах однієї проектної території із дотриманням вимог містобудівного, санітарного, екологічного, природоохоронного, протипожежного та іншого законодавства з метою залучення інвестицій згідно інтересів територіальної громади, заходів щодо реалізації містобудівної політики розвитку території району, згідно п.4.1. ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території»; визначення містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.
Під час проектування детального плану враховано містобудівну документацію вищого рівня: Генеральний план, план зонування (зонінг) міста Мена.
3. Те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів).
Ділянка проектування під будівництво індустріального парку розташована за межами населеного пункту, на території Менської міської ради Менського району Чернігівської області, біля південно-східної межі м. Мена та частково розміщується на двох земельних ділянках:
- земельна ділянка (кадастровий номер 7423010100:02:000:1335), площею 36,1087 га (землі запасу);
- земельна ділянка (кадастровий номер 7423010100:02:000:1328), площею 42,7957 га (землі запасу).
На даний час ділянка проектування є незабудованою.
На північ, на відстані близько 600 м від межі ділянки проектування, проходить національна автомобільна дорога загального користування державного значення «Чернігів-Мена-Сосниця-Грем’яч». До цієї дороги примикає сільська дорога, яка з’єднує її з ділянкою проектування. З південного заходу ділянка проектування межує з зеленими насадженнями санітарно-захисної зони залізниці. З всіх інших сторін ділянка проектування оточена землями сільськогосподарського призначення (рілля та полезахисна смуга).
Детальним планом території передбачено будівництво індустріального парку «Менський». До складу індустріального парку входять наступні об’єкти:
Зона промисловості
- 4 підприємства харчової промисловості V-го класу шкідливості;
- 4 підприємства з переробки сільськогосподарської продукції з санітарно-захисною зоною 100 м;
- тепличне господарство з санітарно-захисною зоною 100 м;
- деревообробне підприємство ІV-го класу шкідливості;
Зона адміністративних будівель, науково-дослідної та
виставкової діяльності
- виставково-торгівельний центр;
- адміністративно-науковий комплекс;
Зона транспорту та логістики, складського господарства
- автозаправний комплекс;
- склад харчової продукції;
- логістичний центр промислових товарів;
Зона дозвілля та рекреації
- торговельний комплекс;
- зона рекреації та громадського харчування;
Зона паркування автомобілів
- 2 автостоянки на 170 машиномісць;
Зона інженерної інфраструктури та об'єктів
обслуговування індустріального парку
- водозабірна свердловина;
- ПС 35/10 кВ;
- пожежне депо;
- локальні очисні споруди поверхневих вод.
Північна частина ділянки проектування знаходиться в межах санітарно-захисної зони (СЗЗ) існуючого сміттєзвалища (500 м). Західна частина ділянки проектування знаходиться в межах СЗЗ існуючої залізниці (100 м). Північна частина ділянки проектування знаходиться в межах СЗЗ існуючої газонаповнювальної станції (200 м) та в межах СЗЗ існуючого підприємства І класу шкідливості (1000 м). Північно-західна частина ділянки проектування знаходиться в межах СЗЗ запроектованого агропромислового терміналу (50-200 м).
Об’єкт планованої діяльності відноситься до другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля.
4. Ймовірні наслідки.
а) для довкілля, у тому числі для населення
Ймовірні види впливу на навколишнє середовище:
– викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел, розрахункові та фактично заміряні приземні концентрації яких не повинні перевищувати значення гранично допустимих концентрацій (ГДК), та пересувних джерел забруднення, а саме викиди автомобільного, залізничного транспорту та виробничої техніки;
– в період будівництва об’єктів вплив на водне середовище відсутній;
– в процесі експлуатації: водопостачання – від артезіанської свердловини;
– порушення (руйнування) ґрунтів під час будівництва, (трансформація шарів землі), руху транспортних засобів, вібрацій від процесів виробництва, які можуть підсилюватись під впливом природних чинників – вітру, дощових потоків, тощо;
– акустичне забруднення, розрахунковий граничнодопустимий рівень якого в житловій забудові не повинен перевищувати допустимий рівень шуму на території населених місць;
– на соціальне середовище – створення нових робочих місць, сприяння розвитку малого і середнього бізнесу, наповнення бюджетів різних рівнів, розвиток інфраструктури району.
- на компоненти довкілля, а саме біорізноманіття - Ареали проживання рідкісних тварин, місця зростання рідкісних рослин в межах проектування відсутні. Значних і незворотних змін в екосистемі дослідженої території в результаті будівництва/експлуатації об’єкта планової діяльності не прогнозується. Наземних, водних і повітряних шляхів міграції тварин на території не відмічено.
Значного негативного впливу під час планової діяльності на довкілля та здоров’я населення не передбачається.
б) Для територій з природоохоронним статусом
Земельні ділянки, які розглядаються детальним планом, знаходяться поза межами об’єктів та територій природно-заповідного фонду, а отже, вплив не передбачається;
в) Транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення
Транскордонний вплив відсутній;
5. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено
Вибір земельних ділянок проведено з урахуванням варіантів можливого розміщення індустріального парку і техніко-економічних міркувань з урахуванням найбільш економного використання земель, транспортного сполучення та соціально-економічного розвитку району.
Розглянуті альтернативні варіанти щодо технічного та технологічного забезпечення об‘єктів будівництва та територіального розміщення об‘єкта планової діяльності.
У разі не затвердження документа державного планування (детального плану території) та відмови від реалізації будівництва об’єкту, що проектується, призведе до неможливості реалізації програми розвитку економіки України, збільшення робочих місць. Відмова від реалізації проекту будівництва не дозволить збільшити відрахування до бюджетів всіх рівнів, що негативно позначиться на розвитку регіону.
6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки
Основною метою прогнозу є оцінка можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив людини, вирішення задач раціонального природокористування у відповідності з очікуваним станом природного середовища.
Для здійснення стратегічної екологічної оцінки будуть використовуватись логічні і формалізовані методи прогнозування.
Для підготовки звіту СЕО передбачається використовувати наступну інформацію:
– доповіді про стан довкілля;
– статистичну інформацію;
– інформація, яка включена в інші акти законодавства, які мають відношення до проекту ДПТ.
– дані моніторингу стану довкілля;
– інша доступна інформація.
Основним критерієм під час стратегічної екологічної оцінки проекту містобудівної документації є її відповідність державним будівельним нормам, санітарним нормам і правилам України, законодавству у сфері охорони
навколишнього природного середовища.
Під час підготовки звіту стратегічної екологічної оцінки визначити доцільність і прийнятність планованої діяльності і обґрунтування економічних, технічних, організаційних, санітарних, державно-правових та інших заходів щодо забезпечення безпеки навколишнього середовища.
Розробити комплекс заходів, спрямований на виявлення характеру, інтенсивності і ступеня небезпеки впливу на стан навколишнього середовища та здоров’я населення будь-якого виду планованої господарської діяльності:
– вивчити в регіональному плані природні умови території, яка межує з ділянкою розміщення планованої діяльності, включаючи характеристику поверхневих водних систем, ландшафтів (рельєф, родючі ґрунти, рослинність та ін.), геолого-гідрогеологічні особливості території та інших компонентів природного середовища;
– розглянути природні ресурси з обмеженим режимом їх використання, в тому числі водоспоживання та водовідведення, забруднення атмосферного середовища;
– оцінити можливі зміни в природних і антропогенних екосистемах;
– визначити шляхи мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище;
– зібрати та проаналізувати інформацію про об’єкти розміщення відходів (види та обсяги відходів, місця їх накопичення, природоохоронні споруди, експлуатаційні можливості).
– повідомити громадськість про ефективність проекту і можливі екологічні наслідки.
– У ході СЕО провести оцінку факторів ризику і потенційного впливу на стан довкілля, врахувати екологічні завдання місцевого рівня в інтересах ефективного і стабільного соціально – економічного розвитку району та підвищення якості життя населення.
7. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування
Зважаючи на державну політику в галузі енергозбереження, забезпечення екологічної безпеки, раціонального використання природних ресурсів, при будівництві об`єкту доцільно максимально повно використовувати сучасні високоефективні екоенергозберігаючі технології та матеріали, інженерне обладнання з високим коефіцієнтом корисної дії, тощо.
Заходи, спрямовані на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на навколишнє середовище: облаштування ділянок водопровідних споруд з бурінням нової свердловини,
прокладка мереж водопостачання по території, улаштування локальних очисних споруд комунальної каналізації та очисних споруд відведення поверхневого стоку з території, встановлення контейнерів для збору побутових відходів. Додатково необхідно побудувати вежу Рожновського.
При здійсненні планованої діяльності у відповідності до вимог статті 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» з метою відвернення і зменшення шкідливого впливу на здоров’я населення шуму, неіонізуючих випромінювань та інших фізичних факторів будуть розглядатися:
– відповідні організаційні, господарські, технічні, технологічні, архітектурно-будівельні та інші заходи щодо попередження утворення та зниження шуму до рівнів, установлених санітарними нормами;
– заходи радіаційної безпеки, відповідних санітарних правил, а також заходи встановлені нормами, іншими актами законодавства, що містять вимоги радіаційної безпеки
В цілому, розроблений у відповідності до державних будівельних норм, санітарних норм і правил проект містобудівної документації не матиме негативних наслідків виконання документа державного планування.
8. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку
Пропонується така структура Звіту із СЕО:
9. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання.
Менська районна державна адміністрація.
Юридична адреса: 15600, Чернігівська обл., м Мена, вул. Героїв АТО, 6, тел. (04644) 2-14-45, e-mail: [email protected], контактна особа – завідувач сектору архітектури, житлово-комунального господарства, цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи – головний архітектор Ющенко Андрій Михайлович, e-mail: [email protected], тел. (04644) 2-24-90.
Зауваження та пропозиції до заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки надаються протягом 15 днів з дня її оприлюднення (до «29» травня 2020року).
15.04.2020
Перенесення дати громадських слухань
Повідомляємо, що громадські слухання проекту детального плану території для розміщення індустріального парку «Менський», за межами міста Мена, Менської міської ради, Менського району, Чернігівської області, орієнтовною площею 62 га, проведення яких було заплановано на 22 квітня 2020 року об 11.00 за адресою: Чернігівська область, Менський район, місто Мена, вулиця Героїв АТО, 6, кабінет №11 переносяться.
Про нову дату проведення громадських слухань з даного питання буде повідомлено додатково.
Сектор архітектури, житлово-комунального господарства, цивільного захисту,
оборонної та мобілізаційної роботи райдержадміністрації
23.03.2020
Відділом загально-організаційної роботи та інформаційної діяльності апарату райдержадміністрації на основі пропозицій відділів апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації підготовлено проект плану роботи районної державної адміністрації на ІІ квартал 2020 року.
Даний проект плану заходів виноситься на громадське обговорення, яке триватиме з 23.03.2020 до 28.03.2020. Зауваження та пропозиції до проекту приймаються відділом загально-організаційної роботи та інформаційної діяльності апарату райдержадміністрації до 28 березня 2020 року
за адресою: вул.. Героїв АТО, 6, м. Мена, 15600 ;
телефон: (04644) 2-13-70,
Контактна особа: Тарануха Алла Миколаївна, головний спеціаліст відділу загально-організаційної роботи та інформаційної діяльності апарату райдержадміністрації.
20.03.2020
УВАГА! ГРОМАДСЬКІ СЛУХАННЯ!
Про проведення громадських слухань детального плану території для розміщення індустріального парку «Менський», за межами міста Мена, Менської міської ради, Менського району, Чернігівської області, орієнтовною площею 62 га.
Відповідно до ст.ст. 19, 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року № 555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні» повідомляємо про початок громадських слухань щодо врахування громадських інтересів у проекті містобудівної документації «Детальний план території для розміщення, індустріального парку «Менський», за межами міста Мена, Менської міської ради, Менського району, Чернігівської області, орієнтовною площею 62 га», який розроблений відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації від 23.07.2019 №143 зі змінами з метою визначення планувальної структури і функціонального призначення, визначення параметрів забудови, формування принципів планувальної організації, встановлення ліній регулювання забудови, виявлення усіх планувальних обмежень, використання території згідно з державними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами, визначення містобудівних умов та обмежень та подальшого освоєння території.
Основні техніко-економічні показники проекту – загальна площа території орієнтовно 62 га.
Замовник детального плану території – Менська районна державна адміністрація.
З матеріалами проекту містобудівної документації «Детальний план території для розміщення, індустріального парку «Менський», за межами міста Мена, Менської міської ради, Менського району, Чернігівської області, орієнтовною площею 62 га» можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Менської районної державної адміністрації. Строк ознайомлення з зазначеним проектом містобудівної документації становить 30 календарних днів з моменту виходу публікації в засобах масової інформації, а також на офіційному веб-сайті Менської районної державної адміністрації.
Посадова особа, відповідальна за організацію розгляду пропозицій громадськості – завідувач сектору архітектури, житлово-комунального господарства, цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи – головний архітектор районної державної адміністрації Ющенко Андрій Михайлович
Строк подання зауважень та пропозицій: до 21 квітня 2020 року.
Безпосереднє обговорення відбудеться 22 квітня 2020 року об 11.00 за адресою: Чернігівська область, Менський район, місто Мена, вулиця Героїв АТО, 6, кабінет №11.
Розробник проекту вказаної містобудівної документації ПП фірма «Майстерня архітектора Травки В.А» (головний архітектор проекту Травка-Бабенко Ю.В., кваліфікаційний сертифікат архітектора серія АА № 002896, контактний телефон (0462) 676-250).
ДПТ Мена-1 Схема розташування
ДПТ Мена-2 Існуючий стан
ДПТ Мена-3 Проектний план
Сектор архітектури, житлово-комунального господарства, цивільного захисту,
оборонної та мобілізаційної роботи райдержадміністрації